דלתות פנים מעוצבות

חולמים על סביבת מגורים מעוצבות עם דלתות פנים מרהיבות ביופיין? זה הזמן לדעת הכול על דלתות פנים מעוצבות.

דלתות פנים מעוצבות – מה חשוב לדעת?

סביבת המגורים של כולנו הפכה בשנים האחרונות למעוצבת ודקורטיבית יותר, כאשר בין יתר האלמנטים הדירתיים המרכזיים המשפיעים על הסגנון העיצובי של הבית או הדירה, נכללות דלתות פנים מעוצבות אותן תוכלו למצוא בכל קולקציית דלתות פנים של חברות העוסקות ומתמחות בהליכי תכנון, עיצוב וייצור של דלתות פנים. ההגדרה של דלת פנים מעוצבת מתייחסת לא רק לסגנון העיצובי של הדלת אלא גם לחומרי הגלם המרכיבים אותה, לרבות, ידיות הדלת. ברוב המקרים, דלתות פנים מעוצבות הן דלתות פנים איכותיות המיוצרות מחומרי גלם איכותיים במיוחד המאפשרים לכם ליהנות מדלת פנים איכותית ומעוצבת לאורך שנים.

סוגי דלתות פנים מעוצבות

בכל קטלוג דלתות מעוצבות תוכלו למצוא היצע גדול של דלתות מסוגים שונים, כאשר לכל סוג ניתן למצוא דגמים שונים. כאשר מדברים על דלתות פנים מעוצבות מדברים בין היתר על סוגי הדלתות הבאים:

  • דלתות עץ מלא – דלתות פנים המיוצרות מעץ מלא, דבר המאפשר הוספת חריטות ותבליטים כאלמנט עיצובי המשדרג את גוף הדלת. אף על פי שדלתות אלו נחשבות ליוקרתיות וליקרות ביותר בקטגוריה, חשוב לציין שדלתות אלו אינן עמידות בפני מים והן רגישות יותר למזיקי עץ. כמו כן, דלתות העץ המלא מתאפיינות במשקל גבוה יחסית בהשוואה לסוגים אחרים של דלתות.
  • דלתות שלייפלאק – דלתות יוקרתיות המיוצרות ברוב המקרים מ-MDF אותו ניתן לבצוע בצביעה איכותית ואטומה בתנור. דלתות אלו נחשבות לעמידות למים, כאשר פעולת צביעתן בתנור היא זו המקנה לדלת את המימד היוקרתי. כמו כן, ניתן לייצר דלתות מסוג זה המשלבות בתוכן גילופים וחריצים המייחדים את הסגנון העיצובי של הדלת. החיסרון המרכזי של דלתות השלייפלאק טמון בעלותן הגבוהה ובמחיר הגבוה אותו תדרשו לשלם בהשוואה לדלתות למינטו או דלתות פורמייקה.

דלתות פולימר מעוצבות

סוג נוסף של דלתות מעוצבות הן דלתות פולימר המיוצרות אף הן מ-MDF וחומרים פולימריים המשמשים כחומר מבודד אופטימאלי ולכן דלתות אלו נחשבות לדלתות עמידות בפני מים. כיום, תוכלו למצוא סדרת דלתות פולימר הכוללת סגנונות עיצוב שונים. דלתות המיוצרות במלואן מפולימר, ניתנות לצביעה אחידה ובכך תוכלו ליהנות מדלת מעוצבת בצבע כזה או אחר המועדף עליכם ומותאם לעיצוב הכללי של סביבת המגורים.

אלמנטים דקורטיביים המוסיפים יוקרה ועיצוב לכל דלת

כיום, ניתן להוסיף אלמנטים דקורטיביים כמעט לכל דלת פנים אותה אתם רוכשים, כאשר בין יתר האלמנטים המיוחדים תוכלו למצוא: הוספת חריטות על גוף הדלת, הוספה של פסי ניקל כמסגרת לדלת, הדפסות על גבי דלתות פולימר, ייצור דלתות פנים עם אשנבי חלון צורניים ואלמנטים דקורטיביים נוספים היכולים לשדרג כל דלת פנים, לרבות, ידיות מעוצבות.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת דלתות לבית

שתף עם חברים

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest

עשוי לעניין אותך:

דילוג לתוכן